Brev:
Transport af nyfødt
6. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Transport af nyfødt
Hej Helen,
Det er vist længe siden jeg har skrevet men jeg kan fortælle at alt går super godt. Var til skanning i mandags og kunne se at vi har en lillesøster i vente.
Alfreds reaktion var "Jubiiii" alt i mens han hoppede op og ned. Og jeg har 2½ uge tilbage på jobbet inden jeg går på ferie og derefter direkte på barsel.
Nå nu til mine spørgsmål:
Da Alfred var helt lille havde vi lejet en boks han kunne ligge i når vi kørte i bil, men nu kan jeg se at man kan få autostol ned til 0 kg. De første par måneder kommer vi max til at køre 20 km ad gangen så er det ok at bruge en autostol fra fødslen?
I august skal vi så på sommerferie i Sønderjylland og vi har aftalt at det tager den tid det tager og vi holder en masse pauser undervejs.
Hvad med bæreseler......hvornår må man bruge dem? Vi har Babybjørn bæresele men jeg overvejer at købe en "mei Tai" bæresele.
Ha´en god weekend.
Mai-Brit